زندگی جدید من

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

چ زود تموم شد

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ق.ظ

چقده زود تموم شد 94 نمیدونم این حال و هوای این روزامو چجوری باس بنویسم ی انرژی فوق زیاد دارم اینک باز میرم دانشگاه بهم شوق زندگی کردن داده اینک بازم مفیدم و پرت زندگی نمیکنم حالمو خوب میکنه میخوام خیلی عالی باشم خیلی زیاد 

94 عزیزم مرسی ک اینقد خوب بودی باهام مرسی ک همه جوره راه اومدی

اون اتفاقای بدو مثل تصادف بابای عزیزمو ازت فاکتور میگیرم 

مرسی ک سال بدون تنشی بودی میشه موقع خداحافظی به 95 بگی ک اونم هوامو داشته باشه میشه بگی مثل تو خوب باشه

مثل تو بهم انرژی بده ....

اصلا چرا تو بگی خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

95 و عالی تر نود و چهارت میخوام خداااااااااااااااااااا قلبم ارومه حسم فوق العادس

ناراحتیامو میریزم دور فقط هوامو داشته باش

ازت ارامش خواستم 

یادته سال تحویل 94 رو خداجون 

چشامو بستم گفتم خدایا جز ارامش چیزی نمیخوام 

مرسیییی ک ارامشو بهم برگردوندونی

اگ ی مشکلایی هم پیش میاد میدونم جزو زندگیه و روزمرگیاشه

خداجونم 

خدای من 

با تمام قلبم 

احساس نزدیکی دارم باهات

با تمام بدی هایی ک دارم میدونم همجوره باهمی

این حسی ک الان گفتنی نیس

منو ببخش بخاطر غرلندام و گلایه هام 

اخه من بنده ی لوس و ننر خودتم 

مرسییییی ک باهامی همین کافیمه 

دوستت دارم 

  • هما جون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی